Att försöka sig på att fota porträtt

Hej alla fina!
Blev så rackans sugen på att fota porträtt bilder igår
kväll. Men min man & gossarna var inte alls lika sugna.
Så fick jag ställa upp själv hahahaaa. Tycker ju att det är
så mycket roligare att fota andra än va med själv, men det
här bjuder jag på idag ;O)

Gömde mig bakom ett par enorma solbrillor ...


Fick ta mig en styrketår ....

Kan ju tala om att det är inte det lättaste att fota sig själv,
sprang som en hottentott fram & tebax för att se att jag ens
var med på bilden hahahaa.
Efter massor av bilder valde jag ut dessa de andra kan man
garva gott åt!!!

Idag blir det en tur på sjön,
och idag kommer dom inte undan ;O)
här skall fotas!

Njut Dagen
Kram
Arja

Kommentarer

  1. Ja, det är verkligen inte lätt att fota sig själv! Jag har inget stativ utan måste hitta någon hylla som är i rätt höjd och sen ska man hinna springa på 10 sek. OCH göra sig snygg!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar