Its Raining Men
halleluja ♫♪♫
minns ni den med Weathers Girls?

Hej!
Idag har jag semester.
Vaknade tidigt som vanligt men bestämde mig för
att ligga kvar i sängen i värmen och lyssna på droppandet
där ute och läsa i min bok.
Lyckades somna om igen och vaknade 09.00
Dagens plan blir att fylla kylskåpet, tvättmaskinen
och bringa lite ordning in the castle hihi.

Fördelen med regn ibland är att du slipper att vattna
där ute och att naturen får sig en välbehövlig dusch.

Och efter regn blir det ju alltid sol!

Hittade små regndropps "diamanter" i min
♥♥♥ kärleksört ♥♥♥
sist det hade regnat
som låg där så vackert & lockande för en
kameralins hihi.



Njut Dagen
Kram
Arja

Kommentarer

  1. Hallå semesterfirare! Ojoj, den har jag dansat till många gånger ute, Arja! Håller än! Måste kolla mina kärleksörter också om jag finner några diamanter, hihi. Idag har vi firat Johannes som gick ut grundskolan!
    Kramkram

    SvaraRadera
  2. Vilka otroligt fina bilder du tar! En ny kamera står högt upp på min önskelista! Härliga bilder på Ladyn.
    Kram Anki

    SvaraRadera

Skicka en kommentar