Att tant cykla & dessutom
stanna till för att plocka blommor!

Hej!
Igår fick jag en förfrågan om att ta sig en
cykeltur med Emanuel som jag "knappt" tackade
ja till ;O)
Men blev övertalad.
Och som jag njöt av våran tur,
massor av vackra blommor längst med dikeskanterna,
kossor, får & en sjö att stanna till vid.
Fotade massor, kan ju liksom inte låta bli :O))
Men Emanuel tyckte att våran tur var alldeles för lååångsaaam.
Väl hemma "gnällde" han lite för sin pappa över att mamma
tantcyklar & skall stanna till heeela tiden.
Hm, undrar om ifall jag får med honom på en liten tur idag
igen hihi.



Efter jobbet idag stannade jag till på favvoloppisen
och gjorde lite sommarfynd.
På bilden ovan ser ni en utav dom, 
en styck fältflora.

Ha d gott
Kram
Arja

Kommentarer

  1. Det blev en härlig sommarbukett iaf! Roligt med loppis! Jag och pojkvännen ska göra Vättern runt! Ska leta upp lite loppisar där! Ha det gott! Kramkram

    SvaraRadera
  2. Tant cykla, de var en "bra" beskrivning....*fniss*...Kan se hur du stannar "stup i ett"...Men jösses såååå vackra bilder det blir!!!! Du har inte tänkt byta yrke????? Fotograf, de skulle passa dig!
    Var rädd om dig & de dina.
    Kram och vink från mig.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar