Att sakta börja ändra sina vanor ...

Hej alla fina!
Då sitter jag här med ett härligt magpirr efter våran
cykeltur ikväll.
Kan ju tala om att det händer endel oväntade saker
som tex att cykla med öppen mun & nästan svälja en
äckelfluga.
Utmana sig själv och försöka cykla upp för värsting-
backarna och se helt normal ut,
men i verkligheten är jag blålila i hela ansiktet hihi.
Och sist men inte minst släppa bromsen och fara ner
för backarna med vinden i ansiktet.
Men nu har jag landat i soffan med en kopp grönt te
och fötterna i ett fotbad.
Så rackans skönt!


men det bästa är ändå kvalitetstiden man får med
Emanuel ♥
och nästbäst fota & sedan mår man bra av frisk luft
och motion ;O)

Jaha, sista kvällen man ställer klockan på ringning
på ett tag Jihaaaa!

Ha d gott
Kram
Arja

Kommentarer

  1. Underbart! Men Du har väl hjälm, hoppas jag, när Du far, bromsfri, neråt backen? Önskar Dig en fin semester som börjar redan imorgon. Min börjar på måndag. Yeahh! Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar