Att unna sig en liten paus .....

Hej!
Gårdagen tillbringades utomhus hela dagen.
Vilket härligt väder 1 Maj bjöd på, känns som
att nu vänder det väl och blir varmare & skönare.
Jag tillhör den kategorin som har svårt att bara
sitta still på ändan i solen,
nu är vårbruket igång hihi och klipps och grävs som
den värsta åkersorken.
Som tur har jag Ladyn som ser till att jag pausar
ibland :O))
Kan erkänna att jag är något mör i kroppen idag och
även knoppen, lyckades strö över lite grillkrydda på
gröten imorse!
Idag är det jobb som gäller hela långa dagen.
Frost har vi här, vilken tur att jag inte planterat ut
några blommor ännu.


Njut Dagen
Kram
Arja

Kommentarer

  1. Så fina saker som du tillverkar förstår jag att de blev intresserade! Såå roligt för dig! Önskar dig all lycka!
    Kram Anki

    SvaraRadera
  2. Boken har kommit, skickar du mig din adress på viola@romantiskating.se så får du betalningsinfo, kram VIOLA

    SvaraRadera
  3. Tycker det är en härlig känsla att efter en dag i trädgården känner var man har alla leder och muskler:)
    Ja det gäller att ha is i magen, skulle också gärna plantera lite i mina krukor men det får vänta lite.
    Ha en trevlig helg goa du.
    Kram Gerda

    SvaraRadera
  4. Låter helt ljuvligt med trädgårdsdax. Har precis fyllt min trädgårdstunna med förra årets "stabbar" köpt lite nya perenner som ska sättas i helgen!
    Har Du fått tag i senaste Jean d árc living? Har inte sett någon i affärer härnere iaf.
    Ha en skön fredag! Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar