När man ser direkt att det där skall jag ha ....

Hej!
Hoppas att ni mår bra & njuter av det fin fina
april vädret. Den här veckan har jag semester och
gossarna har påsklov. Äntligen börjar den äldsta sonen att
piggna till,  puh!
Idag är det dax för frisören för båda, dom ser ut som två
lång håriga hippis hihi.
Nu är det vår looken som gäller :O))

♥♥♥

Att se direkt att det där skall jag ha ..
när jag och finaste svägerskan var iväg på våran
shopping tur stannade vi till hos Birgitta på Råvarulagret.
Där är rena himmelriket, 
saker från golv till tak och lite till. Där hittade vi varsin
"rostig" balja med kran på.
Och jag blev genast "förälskad" och kände att den måste
jag bara ha!
Eller, nu har jag hm, två ... :O))
Galen, det är bara förnamnet på denna mams hihi.

Den här har åkt in & ut pga av kalla nätter
och glömdes ute en endaste natt och åkte in
igen med sönder frostiga blommor :O(

Nu skall ni få höra något så jäkla fräckt alltså ...

Har en bekant som hade planterat lite vårfint i en kruka
och ställt utanför på trappen så fint.
Tills en morgon när krukan är puts väck och dom tittar
på sin övervakningsfilm ...
ser ett par händer som sträcker sig fram och bara tar
krukan & åker iväg i sin bil!
Jamen, hur jäkla tråkigt är det inte när man inte kan
få ha sina saker ifred!
Eller skall man behöva låsa fast allt.

Nä, nu är det dax att få liv i mina hippis ;O)
och göra oss iordning och komma iväg!


Njut Dagen
Kram
Arja

Kommentarer

  1. Hoppas gossarna blev fina i nya frillan! Skönt att det är bättre. Och nu har Ni påsklov! Så ljuvligt!
    Jag brukar säga att det blir dåligt omen av det. Antagligen kommer någon att skada sig på krukan, eller så kommer ingenting att ta sig i krukan för dem! What goes around, comes around, som man sår får man skörda, gör mot andra som.......
    Ha det gott, fina vännen! Kramkram

    SvaraRadera
  2. Ja man vill helst kunna lita på folk men tyvärr händer sådana saker:)
    Härligt att din son mår lite bättre nu när ni har påsklov.
    Njut av tiden tillsammans.
    Kram Gerda

    SvaraRadera

Skicka en kommentar