Kvistrosor för en billig peng.

Hej alla sköna!
Då var det äntligen fredag och slut på den
här "trök" veckan sängliggandes.
Nu ser jag fram emot helgen istället och hoppas,
hoppas att vädret blir bättre.
Dagens skörd av blommor blev jag nästan av
med! Stod en dam framför som hade svårt att bestämma
sig. Som tur var fick jag gå före och ryckte åt mig dom
sista förpackningarna av kvistrosor :O))
Har en liten ide  förstår ni som jag behöver blommor
till.
Lovar att visa när det är klart!
Annat som följde med också vad Monster hihi.
Scannar mina varor men tyvärr när jag har Monster
i kassarna måste jag ta det genom kassa "tanten"
Hon såg lite frågande ut när jag förklarade vad jag
hade i kassen ;O)
Monster är en energidryck som har en 15 års gräns
och oavsett att jag nu numera är en mogen Qvinna
i mina bästa år med två stora gossar så kollar dom att
man har åldern inne ;O)


Nu är det dax att börja fundera inför kvällen.
Har Emanuel som skall iväg på Disco,
Älskade Johan kommer hem från jobbresa
& en hungrig fjortis som vill ha något gott att
äta ikväll.
Tror inte att dom går loss lika mycket på blommorna
som jag hihi.

Ha d gott
Kram
Arja

Kommentarer

  1. Härligt att du är piggare. Haha, ja det är roligt det där med självscanning och åldersgräns. Fina halsband du har gjort! Ha en skön helg!
    Kram Anki

    SvaraRadera
  2. Hej Arja och tack för din gulliga hälsning!! Jag blev jätteglad. Fin blogg du har, så vackra bilder.

    Önskar en skön helg!

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  3. Hej goa Arja! Jag är på kurs hela helgen men måste in och kolla. Jag äääälskar rosor! Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar