Idag är det bara fåglarna som har kvittrat.

Hej!
Vaknade tidigt imorse pigg som en lärka hihi.
Smög upp och ner till mig för att morgon pysssla,
älskar dessa stunder helt för mig själv.
Medans jag satt där kom jag på att jag lovat gossarna
frukost på sängen :O)
hann pyssla klart för dom är inte så morgonpigga som
tur är!
Efter frukosten hade jag planer för en dag utomhus,
men vad hände?
Värsta storm blåsten ute,
håll i hatten den som skall ut!
Själv har jag varit inne hela dagen och hunnit med massor.

Här är mitt morgon pyssel,
söta små fågelbon.
Tyvärr var fåglarna alldeles för stora som jag köpte
igår så fick stoppa i pappersfåglar istället.
Stommen är en halv toarulle,
se där nu kom dom till användning till slut hihi.

Är som fåglarna går och små äter hela tiden,
så idag blev det till att träna på crosstrainen och
nu är det dax för ett härligt skumbad.
Och ikväll är det dax för mello igen. Ja,ja det
är väl synd att missa ;O)

Ha d gott
Kram
Arja

Kommentarer

  1. Jag trodde Du hade små fåglar i ngt material, så var det pappersfåglar. Såg väldigt äkta ut! Här lyser solen iaf! Blir långrunda med Isa!
    ❤Kram❤ och ha en fin söndag!

    SvaraRadera
  2. Det var en fiffig idé. Jag har liknande fåglar i ett bo i mitt "träd" i hallen. Ha en fin dag!
    Kram Anki

    SvaraRadera
  3. Så jättefina! Har du klätt toarullarna med nåt? Kram Monica

    SvaraRadera

Skicka en kommentar