Hej!

Tänk vad livet kan ta olika vändningar.
Emanuel läser religion i skolan och frågade mig
häromdagen vad jag tror händer när man dör?
Ja, ni vet ju själva hur ställd man blir och börjar
att fundera hur man skall förklara ...
Och han säger att vissa tror att man föds på nytt,
tänk att få bli en katt & bli ompysslad som Ladyn :O)
Ja, det vore ju inte så dumt kanske ...
Fast nu helt plötsligt så visste han,
eftersom hans farfar/svärfar gick bort för någon
dag sedan.

♥♥♥
Helt klart är han hos farmor i himlen!!
- självklart är han det .

eller som lill kusinen sa 
- farmor och farfar pussas & kramas nog i himmelen nu.
 Jag är helt säker på att han har kommit fram. 
 
♥ Tänk så kloka dom är våra barn ♥ 


Känns ledsamt men ändå lättsamt
för nu är dom tillsammans åter igen :O))

Ha d gott
och ta hand om varandra 
kram
Arja

Kommentarer

  1. Arja, tänk att Du skriver detta idag, precis ett år sedan min älskade Mormor dog! Emanuel har så rätt. Vi säger också att hon är med Morfar nu i himlen och de är sååå lyckliga. För de var ett äkta kärlekspar. Så villkorslös kärlek. Och efter 18 år möttes de igen. Hon saknade honom varenda dag och pratade med honom och hoppades att han hörde henne. Vi hade många prat om detta, hon och jag.
    Fina bilder! Extra kram till Dig, vännen!
    Milott

    SvaraRadera
  2. Ja vad enkelt livet vore om man tillät sig att "tänka" lika kloka tankar som barnen .
    Beklagar med massor av kramar ♥♥♥♥♥

    SvaraRadera
  3. Ta hand om er! kram Jennie

    SvaraRadera

Skicka en kommentar