Hej!
Då var det måndag igen och en vecka full av
olika aktiviteter. Så då gäller det att ta en dag i taget
och ta vara på den och njuta fullt ut...
annars blir det att veckan bara springer iväg.
Kunde inte motstå denna blåa kopp, känns som att
blått försöker smyga sig på mer & mer hemma hos oss.
Men jag försöker att stå emot hihi.
Att pärla pärlor på ståltråd och göra egna bokstäver
blir fint tycker jag att ha i koppen.
Jag & Ladyn skall motionera nu...
jag tar en tur på crosstrainen och hon fångar
feta flugor efter att altandörrarna stått öppna igår.
Jihaaa, nu är det äntligen VÅR!

Tack för att just du tog dig tid att kika
in hos mig
blir så glaaad!

Vi ses på torsdag igen...
Kram
Arja

Kommentarer

  1. OTroligt vackert A! Själv har jag inte pysslat men simmat istället! Skönt avslappnad efter bastun! kram

    SvaraRadera
  2. Jättefin bokstav! Bra tips på pyssel som passar mig!
    Kram Anki

    SvaraRadera

Skicka en kommentar