Fyll mig med glädje & godhet.

Hej alla fina!
Påskafton idag, och riktigt gott väder ute.
SOLEN skiner och här har det letats efter
påskägget.
Minns när gossarna var riktigt små och skulle
leta upp sina ägg och det var mamsen som var
utklädd till påsk kärring, påsk kyckling &
även en gång hare.
Ja, herregud ...
tänk vad man gjort för att förgylla barnens påsk-
minnen hihi.
Frågade ifall dom ville ha besök av påskharen i år?
Var av båda bestämt sa NEJ!!

En gammal bild på Emanuel & grann tösen
när dom skulle ut och "påska"
Alla barnen i området är stora nu så det kommer
inga och knakar på längre för att fylla sina korgar
med godis & glädje.
Äldre har min påsk " gosse" blivit men att leta
ägg gillar han fortfarande ♥

Och medans gossarna mumsar godis
mumsar jag & Johan
på en Italiensk nougat tårta.

Ha d gott
Kram
Arja

Kommentarer

  1. Hej vännen! Jisses vilken söt påskgubbe! Gjorde min numera 30-åring också till påskgubbe en gång! De är så söta! Du har verkligen tagit Dig tid att förgylla barnens påsk! Beundransvärt!
    Den där påsktårtan fick min mun att vattnas!
    God fortsättning!
    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar