1 Mars
&
Vårstämning.

Hej alla raringar!

Solen skiner och fåglarna kvittrar för full hals.
Men tyvärr finns det en baksida på allt ;O) fy
tusan vad dammigt vi har det här hemma, det är
nu det syns i solgasset!
Och all springande med tvätt/kläder en jättehög att
ta hand om pust, pust.
Men jag tog en shopping runda i solen istället, Emanuel
är inte så intresserad av att gå handla nya kläder med sin
mamma. (han behöver nytt)
Å´vad jag gillar det här när man kan lösa "tråkgöra" på ett
fiffigt sätt hihi.

Vårstämning ja,
bläddrat igenom nya tidningen.
Gillar iden med "systugan" man behöver inte ha ett helt
rum utan kan ta ett litet hörn i vardagsrummet ...
Funkar kanske hos någon annan men när jag syr är det
KREATIVT KAOS
som råder!
Fast riktigt snygga bilder som vanligt och
fina saker man suktar efter hihi.

Den här vackra koppen köpte jag med mig hem
och några små porslinsfåglar.
Såg en ide i en tidning som jag grunnat på lite,
lite snabb pyssel :O) imorgon bitti hinner jag nog med.
Och självklart är det en lite fågel även i muggen.
Kvitt, kvittekvitt...

Kaffe pausen slut,
dax att ta tag i tvätthögen dårå
Njut dagen
Kram
Arja

Kommentarer

  1. Hej fina! Jag köpte också tidningen igår! Blev lite sugen på påskpyntet och har just sådana gamla påskkort som man kan "pimpa", får se vad det blir! Där fanns också gamla bruna resväskor på bild och kom på att jag har en gammal sliten konduktörsväska upp på vinden, hmmmm......
    Kram vännen

    SvaraRadera

Skicka en kommentar