Vara uppe med tuppen och lyckas att
se solen gå upp.

Hej!
Som sagt, lyckades hitta mina flaskor igår och även
skålen vi köpte med oss från Italien och påsen med
snäckor. Så kvällens dukning blev en påminelse av
sol,värme och kärlek.

♥♥♥


Och när jag gick upp imorse så såg det ut så här.
Solen strålar in genom fönstret, och man kan ju
inte annat än känna sig lycklig denna morgon :O)
Satte på kaffet och tog fran kameran, och fick även
morgon sällskap av Ladyn så klart :O)


Medans jag njöt av kaffet,
så drack Ladyn vatten ala italia med
handplocka snäckor i.
Snäckorna ja, det skrattade vi åt igår...
Emanuel plockade dom och för att vi skulle få
med oss dom hem var jag tvungen att koka snäckorna.
Fy tusan vad det luktade!!
Undrar än idag vad dom andra tänkte om våran svenska
matlagnings konst hihi.
 
Nu börjar la familia att vakna upp så det är det
dax för lite go lördags frukost.
Tyvärr har solen försvunnit men med en mamsen
med solsken i blick kan det inte bli annat än bra :O))

Ha en härlig lördag
Kram
Arja

Kommentarer

  1. Goa Arja, kan just tänka mig att Du har solsken i blick! Du verkar vara en sådan människa! Vackra bilder med hortensia och Lady! Hon är så fotogenic den söta! Isa är inte så lätt, haha, svartpälsad som hon är! Kramkram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar