Valentine´s day
Alla Hjärtans dag
Hyvää Ystävänpäivää

♥♥♥♥♥♥

Hej!

Hann hem för att ta emot blomster budet
idag.
Här kommer bilden på buketten som jag vann.
Rosorna var så där riktigt vackert kärleks röda.
En snabbdukning blev det också med en loppad
tavla liggandes på bordet, stoppade bara i ett romantiskt
ark dagen till ära ;O)
kevin hade bakat en kladdkaka och glassen fanns i
frysen.
Då var det bara att vänta på att finaste T skulle dyka
upp!
Och det gjorde hon,
och hon blev
överraskad, glad, rörd till tårar, lycklig.
Precis som jag tänkt att det skulle bli...

♥♥♥♥♥♥

Fick mig en överraskning på toan på jobbet också.
Över "toapappershållaren" stod ett gulligt meddelande
från en kollega :O)
Hon hade stoppat i en toarulle Lambi med massor av
fina kärleks citat.
Dessa var jag bara tvungen att läsa när jag
kom på mig själv med nästan halva rullen i knät :O))
Hm, rullade upp och ....

Tack finaste A för den stunden hihi.



Måste erkänna att jag ryckte med en bit hahahaa

Kärleken får mig att stanna,
varför resa bort när lyckan finns här
och nu?

*************

Njut Kvällen
Kramar i massor
Arja

♥♥♥♥♥♥

Kommentarer

  1. Så roligt att ni båda blev glada! Den ser ju fin ut med buketten.Och din loppade tavla ser spännande ut, vacker ram på den med. Gott med kladdkaka och roligt med toasurprisen med :) Kram Katta

    SvaraRadera
  2. Halloj!

    Så glad jag blev för din hälsning. Tack gulliga du!


    Nu ska jag njuta av din fina blogg

    Kram!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar