Hej!
Idag har jag bakat bröd och inte bara en sort
utan tre olika. När vi är och handlar har jag en
förmåga att alltid köpa med jäst ifall man skulle
bli baksugen hihi. Och kevin ser alltid lika frågande
ut och undrar varför jag köper när jag aldrig bakar!
Hade hela 6 paket i kylen och inte ett enda som blivit
gammalt.
Bakade limpor, frallor & tekakor
för att alla skulle bli nöjda :O)
Och mellan jäsningarna läste jag i min bok,
den är så rackans spännande!
Och nu till tråk görat,
att städa upp i det "mjöliga" köket
Help, I Need Somebody, HELP!
Klart Ladyn dyker upp...
inte för att hjälpa utan för att få sig lite mat ;O)




Ikväll är det dax för melodifestivalen igen.
Tittar ni?
Här är det bara moi som tittar, men förra lördan lurade
jag la familia och såg till att vi åt senare. Tv:n stod på
och vi lyssnade på låtarna ...
Kan bara konstatera att visst är det liiite väl utdraget och
fy bövelen för vissa av dom som går vidare!!
Hoppas att det är bättre ikväll :O)

Ha d bäst
&
vad glad jag blir att just du tog dig
tiden att kika in hos mig
Kram
Arja

Kommentarer

  1. Tack, kära vännen! Jag hämtade Donnan igår. Åh, så fin hon var i verkligheten! Och det kortet , så otroligt gullig! Jag blev rörd av Dina ord! Härligt att ha "träffats"! ;)
    Underbar skylt, är den egenhändigt tillverkad? Har skrivit om Dig på bloggen, hoppas det är ok, annars tar jag bort det direkt!
    Kramkram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar