Härliga fredag och alla mina hjärtan är hemma.

Hej!
Oj, vilket ryck jag fick imorse. Gillar inte det där när
saker och ting försvinner bara så där utan vidare.
Men min man är av en helt annan åsikt, brukar säga att
den är precis där du lagt den!
Har ett skåp som är över knökat med bra ha saker så som
ljus, ljusstakar, krukor, stenar, hjärtan mm. 
Klippte ner min hortensia för att ställa blommorna i flas-
kor istället. Och det var just en flaska som jag inte kunde
hitta. Efter att ha röjt ut allt och lite till, så stod den på ett
helt annat ställe. Men nu är skåpet städat och jag vet exakt
var jag har mina grejjer hihi.

Nu är det dax för att duka lite fredagsmysigt
och börja fixa mat.
Sedan blir det soffan lite senare för en stund med
Skavlan.

Ha d gott
Kram
Arja

Kommentarer

  1. Hej hopp !
    Ha en mysig fredagskväll du sköna brutta !
    Å ja vet .....fatboy kulor men eftersom den behöver vara hård går det åt typ ett lastbilslass :-)))

    kram Bittan

    SvaraRadera
  2. Vilket ljuvligt luffarschack! Blir så glad när det blommar! Det blev lite blommor inhandlat till hemmet här!
    Önskar Dig den bästaste lördagen!
    M

    SvaraRadera

Skicka en kommentar