Catch the day
      Enjoy the moment.

Hej!
Söndag och dagen för att fixa till
här hemma inför sportlovsveckan för killarna.
Mat & åter mat ...
det är bara att fylla kylskåpet till bredden,
önskat rätter har dom redan gjort.
Laga till det skall dom göra tillsammans!
Och jag är äntligen helt frisk nu,
och längtar att få åka till jobbet hihi.
Idag har jag världens energi så nu gäller det
att göra sig av med det på ett bra sätt :O))

Fjädrarna, ja jädrans vad jag fick fundera till
där hihi.

Blev lite återbruk...
använde mig av en glasburk med lock.
&
tada...
Äntligen får jag ha mina fjädrar i fred.

☺☺☺☺☺☺☺☺








Njut Dagen
Kram
Arja

Kommentarer

  1. Det blev jättefint! En riktigt unik glasburk! Jag har jobbat med samma gamla foton men hade fjärilsvingar istället! Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar