Tänk så mycket man hinner på en ledig dag.

Hej & go lördag allesammans!
Satt och blev ompysslad hos frissan i 2 1/2
timma igår, gissa ifall det blev bra?
Helnöjd, tänk att så små förändringar kan
göra så mycket hihi.
Lite slingor & klippning ;O)
Och ett besök hos hjärterum, att handla ett
par vår byxor för halva priset gjorde ju heller
inget.
Också denna ROSA underbara pion.
Även killarna hade klipptid och där blev jag
också bjuden på kaffe + kaka, "herrarna" som
klipper tyckte att jag såg lite trött ut hihi.
Ja, det tar ju musten ur vem som helst av att vara
ledig fniss.

Dagens pics blir från gårdagens dukning.
Maten hjälpte Kevin till med,
laga mat är något som jag inte har så stort intresse
utav mer än att äta
för äta bör man annars dör man!
Som tur har jag en man som trivs i köket bättre än jag.

♥♥♥








Njut Dagen
Kram
Arja

Kommentarer

  1. Ja stackars dej med en jobbig ledig dag haha :-)))
    Finfin dukning som alltid .Här skulle aldrig mannen ens få för sig att laga mat .....jo typ en gång om året gör han världens godaste köttfärssås och varje fredagkväll som jag jobbar "lagar" han rödepölse. men han är rätt bra på annat darlingen :-)))
    Texten gör jag i Pic Monkey som jag äntligen tog mig tid till att uppgradera när jag var sjuk . För några ynka dollar / månad finns det en hel del kul.
    Ha en mysig dag du fina .
    Kram Bittan

    SvaraRadera
  2. Hej fina Arja! Jag har inte besökt Dig på hela veckan för det har varit fullt upp. VIlken fin dukning! Och lilla tildaarrangemanget. Waooow! Ursöt!Du är jätteduktig på detta! Kan Du inte lägga ut en bild på Din frisyr? Nyfiken! Igår avjulade jag allt härhemma. Idag får jag fylla tomrummet med lite annat. Önskar Dig en fin söndag

    SvaraRadera

Skicka en kommentar