♥♥♥  Hope ♥♥♥
Hej!
Hoppas att ni mår bättre än vad jag gör
just nu!!
Fasen vilken dunderförkylning jag åkt på.
Känns som att det kan ju inte bli värre...

Här visar jag ett av mina unika hjärtan
som jag har sytt.
Lull lullet är handstickat med ett garn som
blir som en spetskant på, helt underbart ljuvligt.
Skeden är "loppad", förmodligen "kråkguld"
men gillar den skarpt.
Och en liten rosa blomma på för färgens skull :O)
♥♥♥♥
Being creative is not a hobby
it is a way of life

Oooops, nu blir jag lite blyg...
Pysslat ihop "några" fler hjärtan som jag
inte hunnit att fota ännu :O)
Men om du skulle vara intresserad av att
köpa just detta unika hjärta utav mig,
maila mig gärna då :O)
Skall tillägga att just detta finns bara i
ett exemplar.


 


Tick, tack vad hjärtat slår på mig....
Jag gillar mina egna alster hihi men tänkte
nu börja dela med mig ♥

Njut Dagen
Kram
Arja

Kommentarer

  1. Vad fint ! Jag har köpt ett stansset men inte använt det ännu !? Jag har t.o.m införskaffat skedar på loppis. Undrar när jag ska ta itu med det...
    Krya på dig !
    Kram Anki

    SvaraRadera
  2. Hej goa Arja! Du kan så mycket och jag är fascinerad av allt. Som förskollärare är jag ju själv pysslig men en sak skulle jag vilja köpa av Dig om Du skulle vilja tillverka o sälja. Jag är vansinnigt förälskad i din kaffekoppsdonna. Hon är så ypperligt gullig! Frågan är fri ;)
    Krya på Dig!
    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar