Hej!

På vägen hem idag skulle jag små handla lite.
Och det första som fångade min blick var denna
ljuvliga blomma.
Så efter att plockat i det viktigaste i korgen  tog jag
även blomman.
Vem kan motstå det?
Hade en diskussion med en vän om man skulle ta
och inte köpa något mer än det nödvändigaste på en
månad.
Men vad är nödvändigt då?
Oj, vad vi tyckte olika hihi.
Fikat till kaffet kan man skippa, tyckte hon inte!
Men däremot en blomma på bordet kunde hon vara
utan.
Vi kom fram till att vi är väldigt olika och köper olika
saker.
Frågade även hemma,
inga problem sa dom säg bara till när du skall börja
så hinner vi bunkra upp lite hehe.

Ja, den här "knasiga" ide´n verkar inte fungera
riktigt hos oss iaf.

Blev även "för passad" från köket ikväll,
då mannen ville laga maten :O))
Som ni vet ni som känner mig, så har jag
absolut inget emot att han kör ut mig från köket.






Ha d gott
så ses vi snart igen
Kram
Arja

Kommentarer

  1. Heja hej! Fantastiskt söt blomma! Ser rosig ut! Visst blir man glad av blommor?
    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar