Hej!

Lika utslagen som Nisse är,
är även jag!!
Att plocka fram allt inför jul i en
månadstid plockar man inte bort under
en dag!


Nisse tycker att det skall bli så skönt att bli ner bäddad
i sin låda igen,
han undrade ifall jag skulle göra honom sällskap?
Liite lockande var det, och sedan krypa fram när
vårsolen tittar fram.
Nämen, det är klart att jag inte vill...
tänk vad mycket jag missar :O))


Missar ja, solen kikade fram ....
och då var jag bara tvungen att fota lite.
Så vackert med "överblommade" tulpaner
i byrån hihi.

Det är så underligt när jag sk. städar ;O)
får massor med fin fina bilder i huve´t hihi.
Och gran Nr. 2 som också åkte ut idag gjorde jag
något riktigt skojsigt med!
Ni får se imorn :O))




ooops, After Eight dax och ett glas vin...
städar man ut julen gäller det även skafferiet hihi.

Ha d gott
Kram
Arja






Kommentarer