God fortsättning...
På det nya året 2013
 
Hej!
Det var en riktigt kul kväll/natt vi hade med
min bror och hans familj. Raketerna skippade
vi detta året,
men gratis är ju gott ;O)
så vi kikade på grannarnas istället.
Skönare att stå inne än ute i det regnrusket
och skåla i champagne.
Däremot i årets dukning så fanns ett ljus som
alla skulle blåsa ut efter att man tänkt på den
bästa/finaste händelsen 2012
 
Och några nyårslöften gavs inte
eftersom vi kom på att det inte är
någon ide hihi.
 
Dagens pics är från nyårsdukningen innan
gästerna anlänt.
Lovade kidsen att jag inte skulle lägga ut
några bilder som fotades igår.
Det var dealen vi gjorde för att jag skulle
få föreviga våran kväll.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nehe, nu skall jag lägga mig på soffan igen
och kika på en film och mumsa på något gott ;O)
 
Ha d gott
Kram
Arja
 
 
 


Kommentarer

  1. Det var en väldig fin tanke! Ingår i boken Magin bl.a. som jag läser, fast man ska finna en sten man tycker om och varje kväll ska man hålla stenen i handen och tacka för det bästa som hänt, under dagen! Gillar tanken att involvera gästerna man har!
    Kram för att Du tänker, fina Arja!
    Milott

    SvaraRadera
  2. Snyggo dukning kan tänka mej att värdinnan var det samma:-)))
    Ha en god fortsättning vännen .

    Kram Bittan

    SvaraRadera

Skicka en kommentar