Att göra något helt oplanerat.

Hej!
Att bli väckt tidigt idag var inget kul kan jag
säga. Gäsp,gäsp vad trött jag var!
Släpade mig upp för att inta en kopp kaffe hihi.
Funderade att ta med koppen till sängen och lägga
mig att läsa en stund ...
Men tyvärr är böckerna utlästa!
Kolla nyheterna på tv:n ...
bara elände ändå!
Vet ni vad jag gjorde?
Ja, jag är helt chockad själv forfarande!!
Jag ställde mig och tränade i en halvtimme...
Ja, ni läste rätt!!
Fanns inga undanflykter, det är måndag idag.
Och jag brukar alltid starta med nya på fynd
på måndagar. Ja ni vet, skall inte äta sött... passar
på att vräka i mig massor innan måndag osv ;O)
Kan säga att fasen vad nöjd jag känner mig nu,
dax att fixa till sig till jobbet
Here I come!!





Njut Dagen
Kram
Arja


Kommentarer

  1. Fantastiskt gjort, duktiga Arja! Själv, fast jag vaknar så tidigt alltid, är som en klocka, så var det lite motigt att gå upp och inte bara slöa som jag gjort i 14 dagar nu. Men jag älskar mitt jobb, så när jag väl var där så njöt jag.
    Ha en skön kväll, vännen!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Om jag hade startat veckan så hade jag varit sjuk :-)))))
    Impad e bara förnamnet ...hur ska det sluta ???
    Kram Bittan

    SvaraRadera

Skicka en kommentar