Hej alla fina!
Tack snälla ni som undrar hur jag mår osv.
Jag mår under omständigheterna faktiskt riktigt
bra, snöade idag igen när jag åkte hem och hade
samma sköna känsla av att jag verkligen älskar den
här årstiden trots mycket snö & kyla.
Krypkörde förbi korsningen ...
 
Idag fick jag ett paket i brevlådan av finaste Milott.
Så fint inslaget & ett kort som värmde ♥
 
och det var ett supermysigt änglaspel
med
hjortar såklart!
 
 
och för 14 dagar sedan fick jag ett annat litet mystiskt
brev i lådan. Det var finaste Elise som skickade en liten
sak som jag lyckats glömma hos henne när jag handlade
och en liten lapp som önskade mig en fin vecka.
Så glad man bliiiir!
♥♥♥
 
Passar även på att smaka på Dufvenkrooks
chokladglögg
&
pepparkakor.
Smakar helt okay en onsdag kväll hihi.
 
&
för er visar jag ett lättplätt pyssel
att hänga i granen.
 
Det enda som behövs är:
 
* gamla kakformar ( tillplattade)
*vackra bilder ( servetter)
* ståltråd
 
********
 
 
Tack för att du tog dig tid att kika
in hos mig ♥
Kram
Arja
 
 


Kommentarer

  1. Vilka vackra hängen ! ;)
    Jo, jag gillar väl oxå snö men i lagom doser hehe
    Jag fick panik när jag såg snömängderna jag skulle skotta !!!! Phu ! Lite tur hade jag dock, en fd granne som är ägare av en traktor kom förbi & tog bort det värsta. Jisses vad glad jag blev ! Det gäller att vara trevlig mot sina grannar... ;)
    Kram Anki

    SvaraRadera
  2. Arja, så fiffigt pyssel. Fattar inte hur du kommer på allt? Lättplätt pyssel.....säger du ja....
    Underbara bilder tagna av en jätte fin tjej!!!
    Var rädd om Dig och de dina!
    Tomte-kram varm och ärlig från mig.
    Vink vink.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar