Tags att pimpa till hur man vill ha dom.
 
Hej!
Redan Torsdag,
nu går det fort, nu går det fort,
nu går det riktigt fort!
 
En kväll i garaget målades det på tygbitar som
jag klippt/rivit till & fransat.
Alltid bra att ha ett "gäng" att dekorera nu när
det närmar sig JUL & ALLT :O)
 
Här har jag använt mig av två stämplar.
Jul
- en tid för eftertanke
omsorg
och värme
 
 
 
Ladyn är något nyfiken!
Och det är inga änglar med vingar som lockar ;O)
utan mini granen som jag planterat.
Undrar om det är något jag kan klättra i och
vässa mina klor i ?
Kan tala om att det är inte bara mamsen som älskar
julen utan även jag "LADYN"
Bäst att hålla koll på vad som händer här framöver.
På tal om gran/granar, skall fota mina som jag knåpat
ihop själv hihi.
 
Njut dagen
Kram
Arja
 
 
 
 
 


Kommentarer

  1. Hej tjejen! De granarna är jag nyfiken på! Underbara Lady, kan tänka mig att allt som dinglar (vilket är en hel del till jul) är spännande.
    Fina tags! Blir sugen på att stämpla lite....
    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar