Vaknade till ett frostigt & kallt lanskap idag
 
Halloj alla sköna!
Då kom den igen då, frosten som nyper tag
i oss alla!
Och jag som hade tänkt åka iväg på en lite längre
utflykt idag,
men det får vänta tills nästa helg då vinter däcken
är på.
 
Men visst är det vackert ute när solen tittar
fram och det glittrar på alla hus taken &
all växtlighet?
Paltade på mig lite varma kläder och försökte
locka med Ladyn ut för lite fotografering.
Men hon ville stanna kvar i värmen :O)
 
 
 

 
 
En del av trädgårdsredskapen står kvar efter att
Emanuel krattade igår. Han ville överraska oss ♥
Och även han blev överraskad av en hagelskur som
heter duga ...
- Mamma, dom var stora som bollar!
Hittade faktiskt en "skur" som hamnat i en
grenklyka :O)
 
 
Denna söta "kanin" lyckades jag fota inne från växthuset.
Hon var på blixtvisit ;O)
 nu har solens strålar torkat upp glaset.
 
Njut dagen
&
tack alla fina som kikar in hos mig
det värmer
&
gör mig så glaaaad
skall ni veta ♥
Kram
Arja
 
 
 


Kommentarer

  1. Tittar in för att önska en mysig fortsatt helg .....å my gaaaaaaaadh vilka snygga boots . Vill ha me !
    Kraaaaaaaam B

    SvaraRadera
  2. Jag ser att kaninen log mot solen!Vilka fina bilder Du lyckats fånga!
    Här nere fick vi första långa frostnatten, i natt först! Ha en skön söndag! Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar