Ibland är det bara meningen att det skall
regna!
 
Hej!
  När jag åker in till jobbet eller hem så har
jag åkt förbi ett så vackert höstträd i alla
dess vackra färger.
Bestämde mig att imorn skall jag ha med kameran
och fota. Satte t o m batteriet på laddning över natten.
När jag väl åker hem så regnar det som bara den.
Vilken överraskning?
Not!
Och det vet ju alla att kameran skall man inte
utsätta för regnskurar ;O)
 
Väl hemma när jag skall fota kastanjerna jag
plockat.
Gissa vad?
Hade glömt att stoppa i minneskortet.
Jippi, vad glad jag blev för att det regnade och
att jag slapp att stå där och försöka fota och inget
händer.
 
 
 
Det blev att tända mitt massageljus
och krypa upp i soffan igår kväll.
Äntligen började min braiga serie igen
Revenge på 3:an.
Slöglutt på tv:n en torsdag är helt okay
för att ta igen sig till fredagen ;O)
Massageljuset doftar otroligt gott
och oljan som blivit varm häller
man i handen & smörjer in händerna.
Skönt handspa framför tv:n
 Jag tycker men ska unna
sig en skön paus
nu & då
 
Njut
Dagen
Kram
Arja
 
 


Kommentarer

  1. Hej!
    Till slut fick du fina höstbilder. Ja, man kanske skulle leva lite mer som en katt. De kan verkligen njuta av livet.
    Kram Anette

    SvaraRadera

Skicka en kommentar