VARDAGSLYX

HALLOJ!

Vardagslyx
har mamsen fixat mitt i veckan.
När man inte orkat så mycket annat så är en bra
tidsfördrift när man är sjuk att rensa datorn på
sådant som man sparat & sparat.
Min dator har nu börjat protestera och blivit något
långsam och proceccorn går på högvarv. Tur att
något gör det hihi, fast nu är jag på G!
Hittade ett brödrecept som var så super duper enkelt
så jag var först tvungen att skriva ner det själv på ett
papper.
( ser ni här...) :o)
Förstår ni att jag vart något uttråkad?
Men lite kul var det allt ändå & fint
blev det om jag säger som så.
 
 
En fråga, när brukar ni ta in era olivträd
för övervintring innomhus?
 
 
Jag valde att göra thekakor,
glömde att nagga dom med en gaffel! ;o)
Finns det något godare än nybakat bröd
när man kommer hem från skolan.
Mmmm, vad gott!
 
Eftermiddagsmys med Emanuel på altanen
är lovely
&
att även få höra att man är världens bästa
mamma
gör ju inte saken sämre :o))
 
Njut dagen
Kram
Arja
 
 
 
 


Kommentarer