Torsdag = sopplunch
 
skippade den traditionella ärtsoppan
mot en riktigt smarrig spenatsoppa.

Hej!

Här är inte matlusten så stor för Emanuel.
Då får mamsen se till att laga till  en god
Karl-Alfred boy soppa med massor av järn
och andra nyttigheter!
Som sagt, spenat blir man stark utav och den
valsen behövde jag inte dra för 11-åringen hihi.
Lägg av mamma!
Jag äter för att den är jättegod & jag gillar spenat!
Vi får passa på när vi är själva för vi har två som
inte alls eller tycker mycket mycket mindre om spenat.

Efterrätten var av ett enklare slag
iskall Pigelin
&
filmmys i våran säng
 
 
 
 Kanske skulle passa på och vara lite huslig också ;O)
Dammsuga, vika tvätt eller ja, vi får se om det blir
något gjort.
Först tar vi en kaffe & surfar runt lite...
 
Njut dagen
Kram
Arja
 


Kommentarer

  1. Hej!
    Min ljusslinga är köpt i Tarjoustalo (TOKMANN heter det väl också?)

    Ang fotandet i regn så nej, det gör jag inte.. har en lånekamera då min egen fått vätska i sig. Reparationen kostar 2000 euro så den får bli ogjord. Väntar fortfarande på besked från försäkringsbolaget, men summan är, att reparationen kostar lika mycket som ett nytt kamerahus.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar