Stråhatten ett minne blott.
 
Här har jag röjt undan sommarkläderna och tagit
fram varmare kläder. Nu är hösten här, vacker strålande
sol hade vi igår. Så fina färgskifningar på träden, men tyvärr
jobbade jag länge och solen den han gå ner.
 
Lite pics..
"hörlurshuvudet" fick jag av kevin som hade
tröttnat på det. Passade perfekt inne hos mig
och med ståhatten på.
Får mig att minnas sommarens resa till Italien.
 
 
Har ju inte direkt varit någon balettflicka hihi
men dessa anteckningböcker kunde jag inte motstå.
Ansiktet ser lite guldigt ut på sina ställen men är
genomskinlig. Det är kvällsbelysningen som gör det.
Funderar på att spaya det i någon annan kulör, guldigt
kanske, vi får se.
 
Härligt, idag slutar jag tidigt och eftermiddagen
skall jag tillbringa med Emanuel. Först ett fröken
samtal och sedan lite höst shopping med goe fika.
 
Njut dagen
Kram
Arja
 


Kommentarer

  1. Hej!
    Fina bilder!
    Jag gillar också graciösa balettflickor. Det är kanske är en flickdröm som aldrig har passat ihop med sin egna kropp.
    Vi hade tur att Birgitta hade öppet. Det är konstigt att hon kan driva ett företag som inte har regelbundna öppentider.
    Men det är en kul butik!
    Kram Anette

    SvaraRadera
  2. Vad fin det blev med stråhatten på huvudet. Ja stråhatten håller minnen kvar från sommar och sol:)
    Var har du köpt de söta ballerina anteckningsböcker, de var ju himla gulliga.
    Kram gerda

    SvaraRadera

Skicka en kommentar