tisdag 4 september 2012

 
 
Riktigt kuligt
 
Hej!
Hur har ni det med höstpysslandet?
Hade tänkt ta mig en sväng ut i markerna för att
samla på mig lite höstmaterial. Men här regnar det
så det står härliga till :O) Ja, man måste peppa sig själv
för att inte tappa tålamodet alldeles.
 
Lite pysseltips när kastanjerna är mogna
 
 
 
trä dom på en ståltråd och böj till ett ♥
enkelt & fint.
Minns ni pinnarna jag släpade hem efter en cykeltur?
Det bidde en kulram
kul, kul hihi
 
 
 
Tack för att just du kikade in
Kram
Arja
 
 
 
 
 
 


1 kommentar:

  1. Vet inte om min kommentar försvann. Men jag vill bara säga att du har en fin blogg! Jag har lånat en bild till min blogg och länkar även till dig i mina länktips! Så du vet!

    Här är inlägget: http://kulturcramar.wordpress.com/2012/09/05/kastanjehjarta/

    SvaraRadera