Pallade äpplen
 
Nej, plockade vildäpplen
från en äng :o)
 
Halloj!
Sköna lördag idag. Vad hittar ni på för kul?
Vi tog en sväng till Knalleland och handlade
höst/vinterjacka till Kevin & annat små plock
som fanns på "listan" måste handlas & sådant
som man inte trodde man skulle behöva hihi.
Några meter tyg blev det också, tänkte sy egna
kuddöverdrag. Har en ide om hur det kommer
att se ut när det är klart.
 
Nu skall jag bara sätta mig ner och njuta
av en slät kopp kaffe på trappen ute i solen :O)
 
 
 
 
 
 
Önskar er alla en skön lördag
kram
Arja
 


Kommentarer

  1. Jag har köpt en lampa som ska sitta i tvättstugan som vi renoverar för fullt!
    Du måste bara visa kuddöverdragen! Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Jobbhelg men nu pimplar vi vin, firar Darlingen å har nostalgitripp på Spotify så de e helt ok :-)
    Ha de bäst
    kram Bittan

    SvaraRadera
  3. ...och där sitter Du, fina Arja, som en ängel med Dig kaffekopp!
    Härnere har man varit på bloggträff bl.a.
    Jag önskar Dig en fin söndag och jag ser fram emot tygförvandligen.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Förresten, fina höstbilder i "vinjetten"!
    Dubbelkram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar