Kråkfötter
 
Kevin frågade mig ifall jag är bra på att brodera?
Varför undrar du, frågade jag lite funderande. Jo,
för på slöjden broderar jag nu och det är bara så
tråkigt. Japp, min gosse där är jag beredd att hålla
med och svårt är det. Absolut inte min starkaste sida.
 
Halloj!
Här är kudde nr.2
Här har jag tänkt mer som ett brev,
ni ser det superfina broderade "brev-
pappret" va?
Som tur är gillar jag den ruffiga stilen så där
är heller inget så där perfekt hihi.
 
 
Fotande på kvällkvisten är inte det lättaste.
Provade massa olika inställningar, ljus, ljus
hjälper inte alltid.
Visar en bild som jag blev nöjd med i sepia.
Där kommer kudden mer i sin helhet.

Önskar dig en fin fin start på veckan.
Kram
Arja
 


Kommentarer

  1. Kära Arja, tack för att du tittade in på min "sovande" Blogg.....Har lagt "bloggeriet" på hyllan ett tag.....Vi är så mycket på resande fot för tillfället.
    Men jag måste säga att din Blogg är UNDERBAR!Lyfter på min Hatt! Hittade din mail så jag skriver där vad jag pysslar med.
    Var rädd om Dig!
    Kram från mig.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar