Tjaoooo!

Nu är jag tillbaks igen :O)
tänk vad tiden går fort
när
man har roligt!


Hej alla fina!
Hoppas att ni mår bra och har
njutit dagen/dagarna.
Själv mår jag toppen efter en två
veckors semester med bil till
Italien.
Och det där med att bila gillar vi,
så mycket man ser & uppleveler innan
man kommit fram :O)

Lovar att berätta mer om resan framöver,
just nu är vi något trötta...
och behöver landa & sortera allt man
sett & upplevt.
Fotat det har jag gjort massor :O)

Glad jag blev när det visade sig att solen
kikar fram idag.
Skall nog ta och lägga mig på altanen och
läsa en stund...



BORTA BRA......
MEN HEMMA BÄST ♥



Hoppas att vi ses!

Kram
Arja


Kommentarer

  1. Välkommen hem! Oj oj Italien...älskar Italien! Så vackert land, god mat, mycket att titta på m.m.
    Senast var vi till Sicilien (maj)lite annorlunda än övriga Italien. Ser med spänning fram emot bilder och VAR ni varit.
    Kram och vink.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar