Hej!
 
Oj, vad dagarna går fort nu känns det som.
Då är det äntligen härliga fredag igen :O)
Har inte kommit igång med pysslandet ännu,
ideer har jag men inte riktigt suget ännu.
 
Har fått låna en bibba med böcker av söta grannen
som jag läser på kvällarna.
 
I veckan när jag handlade stod jag en stund vid tidnings-
hyllan och bläddrade bland inredning & trädgård
men köpte med en otippad tidning hem
Digital foto
för alla.
Fick även en bok innan semestern om lite foto
tips.
Hm, finns ju en del att lära om man säger som så.
 
 
Njut dagen
kram
Arja
 


Kommentarer

  1. Hej Arja! Ja, Du tar fina foton! SJälv har jag anmält mig till Folkuniversitetets kameraskola för nybörjare! Nu ska lära mig vad bländare och slutare är för något! Behöver lite utmaning så jag kan komma igång med kameran!
    Ha en fin söndag!
    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar