Hej!
Oj, det var inte lätt att välja ut bilder från
våra semesterresa till Italien. Fanns ju endel
om jag säger som så ;O)

I år bestämde vi oss för att bila till Italien...
När vi lämnade hemmet en tidig torsdags
morgon var det kallt & regnigt!
Det killarna först såg framemot var ju att komma
över till tyskland ..


Tanka
&
Autobahn

Som tur var hade Chauffören koll på skyltarna
med hjälp av Kevin.
- pappa nu är det fri fart!
Och kan säga att vi plockade mil efter mil...

Och 525 km senare kommer vi fram till
hotellet i Göttingen


Redan här i Tyskland är det bättre väder
och solen skiner när vi skall forstätta våran
resa till Österrike


Väl i Österrike blir man helt "tagen" av allt!
Vilka berg, slingrande vägar ....

Stannade till många ggr.
och bara njöt av utsikten.
Kände lugnet...

Vi övernattade i Trins
Hotel Zita

Hotellet var hur mysigt som helst.


Emanuel står och njuter av vyn.
På kvällen var det "värsta" åskovädret
enligt mig ;O)
Ni kan tänka er hur det dånade mellan bergen.
Men måste ändå erkänna att den upplevelsen
skulle jag inte vilja vara utan hihi.

Fortsättning följer imorgon...

Nu njuter jag söndagen
för imorn är det dax att
börja jobba igen.
Ångest,
nej, det har jag inte.
Snarare längtar jag :O)

Ha d gött
Kram
Arja



Kommentarer

  1. Välkommen tillbaka vännen!
    Ja de där dagarna försvinner när man har kul men att komma tillbaka igen och njuta av allt man har hemma är inte heller fel.
    Jag ser fram emot att få läsa om er semestertripp i Italië.
    Lycka till nu imorgon på jobbet igen.
    Njut av kvällen.
    Kram Gerda

    SvaraRadera

Skicka en kommentar