Hej!

Idag tog vi oss en välbehövlig sovmorgon.
Härligt att vakna upp när solen skiner. Passade
på att fota mina ljuvliga nejlikor som står på
köksbordet.
Fick tag på en teatermask till slut...
affären som låg precis granne där vi bodde.
Konstigt det kan va inbland va?
Den bara hängde där och hade bara väntat på
mig hihi. Helt i min smak & absolut dom rätta
färgerna. Dansade ut ur affären galet lycklig.
När vi åkte hem kunde man nästan tro att vi
kidnappat den itaienska tomten, bjällorna skallrade
så mysigt där bak tyckte jag :O) men inte dom andra!
Så fick göra en del finjusteringar i bagaget.







Tack för att du tog dig tid att kika in hos mig
det värmer skall du veta ♥

Njut dagen
kram
Arja


Kommentarer

  1. Vilken fantastiskt vacker mask Du fick tag i, Arja! Du har många "strängar på lyran" Man får veta något nytt om Dig hela tiden!
    Är det en slags nejlika på bilden! Vacker! Doft?
    Kommer just hem från snickaren som jag köpt ännu mer möbler av!
    Ha en fin lördag!
    Kram
    Milott

    SvaraRadera
  2. Haha ..kan du tänka dej att det var din och min jag valde mellan ...men tog till slut den med pinne istället för bjällror :-)
    Vi kommer att matcha varandra perfekt !
    Kraaaaaaam å nu är ääääääntligen den j....a speedwayen slut :-)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar