Halloj!
Solen som försvann bakom molnet.
Är tillbaks igen ;O)
Molnet ja, det tycker jag ser ut som en man
med en riktigt härlig pussmun & som busar/
pussar ett barns fötter. Det här vågas inte tydas för
då kanske det skulle betyda att jag är  gravid eller?
Nog att magen växt men det är nog mer allt gott som
hamnat där under semestern hihi.
Killarna här hemma har växt så det knakar över sommaren.
Och nu har båda börjat skolan igen och vardagen är här
med sin stilla lunk än så länge.

Lyckades fånga kevin en dag och då passade jag på
att fota honom.
Finaste kevin ♥

Igår kväll efter maten tog jag & Emanuel oss en cykeltur.
Vi hamnade inne i skogen. Emanuel har fått ett "multi-
verktyg" av sin pappa som han ville testa.
Och skogen kändes helt magisk i sin stillhet när vi klev
in där!


Fick med mig nysågade pinnar hem ;O)
och grankottar. Bra att ha till framtida
pyssel.

Växte även ett vild äppelträd längst vägkanten.
Där kan jag plocka äpplen lite senare för att
dekorera kransar mm.
Och slutligen satte vi oss en stund och njöt av
Ätrans "skådespel"


Idag har det lovats kanonväder här.
Så då tar vi oss en tur ut på sjön la familia.

Njut dagen
Kram
Arja







Kommentarer

  1. Hejsan!

    Har också precis kommit hem efter en cykeltur med ena dottern, fast inte passerade vi sådär vackra vyer som ni gjorde. Var ju magiskt, där vid Ätran.

    Ha det bra!
    Camilla
    (Tack för din fina kommentar hos mig)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar