Doften av David Beckham
på toan hihi.
 
Hej!
 
Lycka
kan innebära många olika saker.
Men just det här inlägget kommer att handla
om min & kevins sk. shopping i Lördags.
Eftersom kevin är en "man" ;O) och vet exakt
vad han vill ha & behöver så gick hans shoppande
fort, snabbt & smidigt!
Medans för mig tar allt så mycket lääängre tid,
ta tex. det här med höstpjuks. Hittade ett par riktigt
snygga Johnny Bulls boots att se på men att gå i.
Hur har dom tänkt här? Så extremt stora & hårda så
dom måste vara tillverkade till typ jätter med värsta vaderna!
Butikstjejen tipsade om inlägg i bootsen men undrar stilla vad
tipset blir när man går i dom. Ser ut som man har gjort något i
brallan!
( inget illa menat ifall någon har köpt ett par )
Själv är jag mest frustrerad eftersom jag gärna hade velat ha
dom!
 Men tog mig en tur in till butiken Lycka
och fann en tvål med ett helt underbart
papper runt.
Är det tvål frågade Kevin.
-Jag tycker bättre om flytande tvål!
 
Den här tvålen skall inte användas den skall vi bara
titta & njuta av :O)
 
♥♥♥♥♥♥
 
 
Och var kommer David Beckham in då?
Jo, en som tröttnat på doften ( Kevin) och tänkte slänga.
Nämen den tar jag hand om ;O)
Ett litet "tryck" och det doftar mums mums på toan ;O)
 
 
 
Just att återanvända det gillar jag....
 
Kram
Arja 
 
 
 
 


Kommentarer