Tack för att ni kikar in hos mig
blir så glaad ♥


Halloj!

Igår var vi iväg på en riktigt härlig natur
UPPLEVELSE
Vi var iväg och kikade på ett magiskt vattenfall,
blev helt tagen av detta vackra...
och en helt underbar spa anläggning där min Johan
vart på konferens med jobbet. Som tur är han inte
blyg av sig hihi utan visade oss runt & vi kikade
även in i de olika små husen, vilket man nog inte
får om man inte bokat hus/rum. Ja, fast det ska vi
i höst :O)
Och ett snabb besök i bokskogen, jösses vilket ljus
och så vackert även det.
Och ni må tro att jag fotat i massor.
Bilder kommer jag lovar :O)

Men först forsättning från mitt växthus...

Bilderna får tala idag .....





Som sagt behövs inte så mycket för att man skall njuta
för fullt av tillvaron. Att belysa trädgården med lampor/
slingor även sommartid är väldigt vackert & inbjudande.

Njut dagen
Kram
Arja







Kommentarer

  1. Åh vilken härlig kvällsbelysning! Ser så fint ut! Gillar Dina små som hänger rakt ner!
    Jag älskar spa, åker ett par ggr/år! Kan inte få nog, haha.
    Stockrosor är perenner, ja!
    Ha en fin fredag och spetsbilder kommer. Väntar på att något ska torka bara.
    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar