Hej!

Gårdagen fixades det i växthuset mellan skurarna.
Och jag tänker inte gnälla om vädret, för det är inget
vi rår på. Utan jag fångar dagen istället... man mår så
mycket bättre då!
Och det här med att inreda ute är som balsam för själen,
tokigt för endel men helt okay för mig :O)
Del 1 visas nu....


Välkommen in!
Som sagt det är inte stort...
men finns det ♥ rum
finns det
stjärterum hihi.
Stämplat en bräda med
Följ dina drömmar...
Tyckte den passade bra här inne
för här "flyger" tankarna iväg när man
sätter sig ner vill jag lova :O)

Dofter kan jag inte få nog av.
Tomatplantan
Gurkplantan
&
kvistar
av doftjasmin
&
av vatten som porlar...
Vindruvorna som väntas på...

Och tänk att jag lyckades få in min Johan här igår  kväll.
Som jag skrattade, fick ner honom i brassestolen i hörnet
mellan tomatplantor och allt. Han tyckte det var hel mysigt
men lite litet. Hm, tycker du sa jag förvånat ;O)
Ska vi inte fundera på ett större växthus... så du får plats
med dina växter och allt ditt lull lull.
Ja, hm... är det nödvändigt? Ja, eller det kanske vore något,
tänk dig en säng som man kan mysa i...
Och nu undrar Johan hur stort jag tänkt mig som skall ha
in en säng hahahaaa.
Ni hör,
inte klokt va?
men vem har sagt att man alltid måste vara klok!
Fixade även till en skylt till vattentunnan.


Kevin står och funderar över mamsens påhitt igen ;O)
Imorgon får ni se Del 2...

Njut dagen
Kram
Arja








Kommentarer

  1. Ja ja, en säng i ett växthus! Vilken bra idé! Rena meditationen ju!
    Åh, Arja, vilka fina skyltar Du gör. Jag blir alldeles inspirerad. Vill också....
    Pioner har Ni fortfarande, våra har tagit slut i Skåne! Jag håller med om att porlande vatten är en lisa för själen. Min fontän gick sönder förra året och jag har liksom inte funnit någon som kan ta dess plats. Ser fram emot morgondagen när Du visar del 2.
    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar