Papaver Orientale
det låter väl som någon god pizza
eller någon annan mumsig maträtt!
men det är
Jätte valmon´s namn på latin




Halloj!
Hemma hos oss är det så tyst & lugnt nu så
t om Ladyn är helt uttråkad. Gossarna har
bott hos sina kusiner nu i flera dagar. Mellan
landat för liite mamma gos eller NOT!
Blir en något konstig känsla i kroppen när båda
är iväg. Alla saker ligger på sin plats, ingen oreda
på diskbänken eller en överfull tvättkorg. Tänk
vad jag kan gå & pusta över detta annars hihi
men vad jag SAKNAR det!!
( eftersom jag vet att dom inte läser här kan jag
skriva det :))





Men i eftermiddag skall jag hämta dom så då är
ordningen återställd igen hihi.
Borta bra
men
hemma bäst
sägs det ju ♥

Tack för titten
imorn visas lite pyssel ;O)

Kram
Arja





Kommentarer

  1. Tjo ho..det är bara jag som smyger in! Så vackra bilder du bjuder på! Helt klart är de så att oftast är det det enkla som är vackrast!
    Förstår att mamsen längtar efter sina pojkar! De blir lite tomt när båset är tomt...hi,hi
    Var rädd om dig och må gott!
    Kram & vink.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar