Hejsan svejsan!

Igår efter jobbet åkte jag hem och hämtade
gossarna för en liten utflykt. Vi åkte till Visko
för att handla sommar skor. Själv blev jag faktiskt
nästan sugen på att handla höstskor istället då jag
fick syn på mina sommarstövlar i rosa. Suktat efter
dom ett bra tag faktiskt. När jag väl provar den minsta
stl. så visar det sig att det blir för stort. Ve & fasa.......
kan ju inte gå runt i för stora skor, eller kan jag det?
ideerna for runt i skallen som en pingpongboll kanske
jag kan stoppa liite vadd längst fram för att fylla ut dom
lite... Näää jag får drömma vidare hihi så det blev inget
sko köp för mig idag.

Och nästa stop blir på Brothers där dom har 80% rea
pga. affären skall läggas ner. Kevin hittade ett par snygga
shorts & en skjorta. Rabatten blir 960 kr. helt galet billigt
och det gillade "hushållskassan" Men till saken hör att dom
har haft så många inbrott i butiken så dom tvingas lägga ner
och "damen" blir arbetslös pga detta. Kändes väl så där när
man gick ur affären.

 Här kommer lite pysseltips nu mellan regnskurarna :O)
Vem kan motså en glass i sommar?
Dessa är busenkla att göra

Rita två glassar på ett kartongark
(medans du äter tex en pigelin)
spara pinnen, diska,torka
klistra ihop & lägg pinnen emellan
dekorera efter smak.
skriv valfri hälsning på en lapp
och klistra fast
VOILA

Lite kul pics att stoppa i tex en blomma
när man skall gå bort!
Var bara tvungen att göra två till.
Där jag även använde mig av spets, blommor
och små söta pärlor.




Njut dagen & må gott
kram
Arja

Kommentarer

  1. Halloj bruden !
    Glassarna me like :-) å 80 % lajkar jag ännu mer då snackar vi rea !!! Tänkte jag skulle hinna kolla in lite rea med men det verkar inte bli så innan helgen. Ikväll inhandlades all maten tills på söndag förutom grönsakerna så en grej till att bocka av på listan är fixad.Nu håller vi bara tummarna för att det blir uppehåll. ha det så bra.
    Kramelikram Bittan

    SvaraRadera

Skicka en kommentar