Hej!

Lovade er lite pysselbilder idag men det hanns
tyvärr inte med något pysslande igår, men det
kommer...
Johan tog med oss på en liten utflykt :O) och jag
fick en present!!
Ett nytt super duper braigt objektiv till min
kamera & lite annat tillbehör.
Om jag blev glaaad, gått runt och fotat massor
klick, klick

Minns ni att jag köpte något på Bettys?
Ja, jag vet det var ett tag sedan. Men här
har jag fotat den underbara ljusslingan.
Har tänkt att ha den utomhus och tända
den när vi sitter ute och myser. Men vi
väntar på bättre väder ;O)
( det kommer, ha tålamod det kommer! )



Härligt, det är Måndag idag.
Sista måndagen på jobbet nu trappar vi
ner inför semestern. 
Slutar tidigt idag så efter jobbet blir det att hitta
på något med gossarna.
Och sjävklart tar jag med kameran hihi.

Önskar er en fin start på veckan
Kram
Arja

Kommentarer