Hej!

Fundera över vädret kan man ju göra om
man inte har något annat för sig hihi. Tex allt
regn som kommit på sista tiden. Eller som när jag
åkte hem igår när brunnarna svämmade över &
åskan dånade och haglet störtade ner som stora
pingpoll bollar. Helt galet var det!!
Det som gladde mig mest just då var att jag stannat
till på "min" loppis hihi och gjorde riktigt mysiga
sommarfynd. Och att Johan gav mig ett set med
stansar som han tänkte/tyckte att jag säkert skulle
behöva/bli överlycklig över. Bara det gjorde att allt
inte kändes så där grått & trist.


Fast inne hos mig har det vart mycket rosa på sista tiden.
Så blev inspererad av den blå/lila himlen som visade sig på
sin bästa sida igår kväll :O)

Fotade klematisen i trädgården som börjar att slå
ut så vackert.






Som sagt jobbar bara denna veckan.
Och börjar redan känna att snaaart är det semester.
Och igår tog jag mig tid att kika på
Allsång på skansen.
Sommar, sommar, sommaaaar!

Ha d gött
Kram
Arja

Kommentarer