Fotografera

Jag tycker att det är så roligt att fota.
Numera är kameran nästan lika viktig att ha
med som plånbok & mobil hihi.
Kommer ihåg en tidig morgon när jag åker till
jobbet och möts av den mest fantastiska himmel
jag skådat, eller regnbågen som var enormt stor,
eller en speciell dag... när man får beskedet att en
som man håller av har gått bort och hela himlen är
molnig och helt plötsligt spricker solen upp och
strålar ner dom mest fantastiska strålar!
Dessa stunder kommer att finnas i mitt minne,
men vad jag önskar att jag kunnat fota dom :O)


Idag var vi bjudna på fika hos min kära bror och
hans familj. En av deras katter hade fått två små
kattungar. Dom var tre dagar gamla så ni kan tänka
er själva så söta dom är. Och för att respektera Märta,
kattmamman så fotade jag inte ungarna.
Har inte vart någon värme här direkt mer än i poolen
så här har fejjats inomhus istället.
Satt en stund vid symaskinen men blev inget bra...
man lyckas inte alltid ;O)
Men hittade lite annat att pyssla med istället.



Skrev ut några fina bilder som jag klistrade
på kartong och laminerade.





Behövde hänga tagsen i något, så jag skruvade fast
tre skruvar i blomstergalgen som jag pysslade ihop
för ett tag sedan.


Och tanken är att detta pics skall vara utomhus,
det var därför jag laminerade tagsen. Solen skiner
ju inte alltid hela sommaren om jag säger som så.
Önskar er alla en fin fin vecka. Här blir det jobb två
dar & sedan ledigt & jobb en dag & ledigt så det ser
vi framemot.

Ha d gött
Kram
Arja








Kommentarer