Halloj alla sköna!

Idag är jag verkligen tacksam att jag kom ur sängen
hihi. Känner mig något stel i hela kroppen så börjar
med att mjukstarta knoppen ;O)
Om ni tittar på bilden, ser ni något som inte riktigt
stämmer?
Ger er en lite ledtråd,
finns en färg....



Blått är det i olika fina nyanser på blommorna.
Som får mig att tänka på ett fång sommarblommar :O)
Och nu tänker ni att hon, som minsann INTE hade
blått hemma hos sig, inte riktigt hennes färg osv.
Men jag har nog undanhållit er sanningen hihi, för när jag
tömde ur ett vitrinskåp igår så hittade jag en del loppade
kaffekoppar & annat smått och gott. Tänk att man bara kan
glömma bort sådant som man handlat hihi. Och det var just
blå blomster på kopparna. Ja, man är ju inte värre att man kan
ändra sig.
Eller hur?
När jag besökte skafferiet i fredags köpte jag det här ljuvliga
arket. Har klistrat på det på en trägalje och sedan målar runt
om med en tjock speciell färg. Hur sött som helst :O)

små söta loppade gamla barnskor...


Idag tar vi vara på dagen,
sol och ingen blåst
det gillar vi ;O)

kram
Arja


Kommentarer