För jag har baaaraaa regn hos mig....


Hej alla fina!

Härligt regnväder vi har va hihi. Faktiskt har jag inget alls
emot det, utan tycker att det är riktigt bra att det regnar ju mer
dessto bättre!!
Och nu tycker ni att jag är hur tråkig som helst eller?
Men jag lider verkligen med Emanuel & alla andra som
är pollenallergiska.
Tänk vad orättvist det kan va när en annan njuter av allt det
vackra som slår ut och en del andra lider istället.

Ladyn däremot tycker inte om att bli blöt om tassarna hihi
så därför håller hon sig inne.

Loppade en superfin picnickkorg som får vara som den
är, ingen vit färg där inte eller något nytt tyg.


Och ett paket supersöta servetter från billiga Netto.
Konditorimuffins i tre olika smaker stoppade i gölliga
Netto formar.
Provsmakning är det som gäller till fikat idag.

Galet jag vet...
Pimpad sockerbit hihi.
"Hjärtanströssel" som är dit klistrad med glasyr.

Myspys inne är det som gäller här idag
&
lite småplockande med tvätt och dyl.

ps. något annorlunda bild på Ladyn visas idag
också ;O) Hon älskar värme, och hon vet var
den finns. Inne hos Emanuel, när han sitter vid
datorn!

Ha en riktigt mysig onsdag
trots allt regn.

kram
Arja










Kommentarer

  1. haha det ska va du till å komma på att pimpa en sockerbit.......inte ens Moi hade kommit på den iden. Tack för tipset :-) Ha de gott i regnet.
    Kramelikram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar