Hej!

Minns ni häromdagen inlägget om det som jag är så
BRA
på.
Jo, det är att sortera våra sopor,
för miljön den skall vi allt vara rädda om.
Men det som är mindre kul är att köra iväg
det till återvinningen.
Men när jag väl är där och springer runt som en hotten-
tott så ramlar den här väskan ur en av påsarna.
Och självklart får jag en "snilleblixt" direkt
och väskan får följa med hem igen hihi.

Ser riktigt tråkig ut eller hur?




Plockar fram lilla resväskan med mina loppisfyndade
små dukar. Hade en period som jag själv försökte mig
på att virka till några blommor men det gick ju sådär ;O)


Hittade denna fina duk.
Pörfekt!

Klippte loss en blomma och lade den på en
annan liten skir blomma.
Sydde fast en knapp och spets på väskan
VOILA



Som ny, och riktigt snygg om ni frågar mig hihi.


Och som ni säkert alla redan vet
Diamonds
are a girls
best friend

Njut av dagen
kram
Arja




Kommentarer

  1. Hej kära du!

    Om jag minns rätt köpte du och jag dessa väskor när vi var i Ullared för ett antal år sedan=)
    Du är så fiffig och har så kreativa ideer=)
    Kram <3

    SvaraRadera

Skicka en kommentar