Halloj!

Igår gjorde jag något som jag är riktigt bra på
men som jag tycker mycket mindre om sedan
när man väl skall göra det!
Men som till slut blev riktigt bra i slutändan :O)
Nu förstår ni ingenting och klokare kommer ni
inte att bli heller eftersom detta inlägg kommer att
handla om något heeeelt annat hihi.

Eftersom det hände något ännu bättre....

Min finaste Emanuel kommer hem från skolan
&
har plockat en bukett med vitsippor till mig.

Och som det regnade igår!
Ändå bestämmer han sig för att göra mamsen glad.

Fast att han själv blir alldeles genomvåt
&
kall så plockar han denna ljuvliga lilla bukett.


Och som mamma kan man ju inte bli annat
än helt lycklig
av
att ha en sådan underbar "gosse" ♥

Efter att ha tagit sig en varm dusch.

så hade mamsen kokat en varm kopp the,
full med kärlek :O)
som värmde en frusen Emanuel ♥


Det gäller att ta vara på alla fina stunder
tillsammans med sina nära & kära.
Man vet aldrig vad
morgondagen har att ge....

" C u soon "
kram
Arja


ps. thelådan har jag pysslat själv ;O)





Kommentarer

  1. Hej!
    Tack för din kommentar!
    Jag sa till mina barn att ni får aldrig sluta att plocka vårblommor till mig, fast det gjorde de när de blev större;)
    När min son var 3-4 år frågade han om han fick plocka tussilagon. Ja, sa jag, men jag tänkte det är bäst att gå ut och titta och då plockade han mina gula crocusar.
    Kram Anette

    SvaraRadera

Skicka en kommentar